Viimane postitus Aussist

Ja ongi vähem kui 24 tundi Austraalias jäänud. Homme hommikul 8st istume Echucast rongi peale ja sõidame Melbournei. Seal veedame paar tundi ja ostame veel viimased vajaminevad asjad ning kella 6st lendamegi Balile ning Aasia tripp võib alata!

Viimased kuu aega oleme Krissuga mõlemad korralikult töötanud. Mina ikka oma kolmes kohas ning tema vabrikus. Ta nüüd viimased kolm päeva on öövahetuses ehk täna kaasaarvatud. Kella 10st 6ni hommikul on tööl ning äkki väike powernap ja rongi peale. Vaatab, kuidas me vastu peame!

Mina sain ka oma viimase öö esmaabis veedetud. Nimelt oli laupäeva hommikul ärgates mul jala peal tavalisest sääsehammustusest natuke suurem hammustus. Ma sellest palju ei arvanud, kuigi natuke juba valutas ning läksin oma päevaga edasi. Pakkisin natuke, siis läksin kohvikusse, et sein lõpetada ja ütlesin kahte teise töökohta ka hüvasti. Kohvikus olles näitasin nii muuseas Kyle´le oma hammustust, sest jalg oli paistes ja valutas,  kes ütles selle peale, et see näeb White Tail ämbliku moodi välja ning tuleks üle kontrollida. Sel hetkel teda siiski ei kuulanud, sest viimane õhtu Aussis ja ei viitsinud sellega tegeleda. Läksime temaga jäätist sööma ning samal ajal helistas ta oma emale, kes töötab õena ning ütles, et peame kohe haiglasse minema ja laskma selle ülekontrollida, sest see võib ohtlikuks muutuda. Vot sedasi me siis tegimegi. Mul kott ikka pakkimata, pesu pesemata ning laup 10st õhtul suundusime esmaabisse. 6 tundi hiljem ehk 4st öösel sain sealt lõpuks tulema. Vaadati hammustus üle, kirjutati antibiootikumid ning mingi kreem jalale ja lasti koju. Peangi antibiootikumite kuuri tegema, ujuda ei tohi ja peab hammustusel silma peal hoidma, et see koledamaks ei läheks.

Saingi siis hommikul kiire tunnikese magada, et 8st rongi peale minna.

last a (6)

Minu sünnipäevaks bookisin meile paddleboardi jõel ehk siis 12 backpackerit autosse ja teele

Processed with VSCO with f2 preset

Õnnelik 25-aastane

last a (8)

last a (9)

Osa meie tiimist

last a (7)

Tüdrukutekari (peaaegu)

last a (1)

Hästi tore higine töötaja

last a (1)

Kyle on mulle pikalt juba rääkinud, et tahab, et ma tahvelseinale kirjutaks/joonistaks ja eks muidugi tuleb see viimasel kolmel päeval ette võtta, aga sain tehtud õnneks ja siin väike osa sellest

last a (2)

Töö kõrvalt jõudsin isegi viimast korda peole toredate hosteli inimestega

blog-007

Kes ei taha mu koledat jalga näha, pange palun silmad kinni. Igatahes selline nägi hammustus mu jalal mingi hetk päeval välja, enne kui Kyle’le seda näitasin ja esmaabisse läksin

last a (3)

Lõppu 2 nunnukat ka ja meie segamini tuba, kuna “pakkimine” oli hoos

Edit: Alustasin selle postitusega laupäeval kohvikus istudes enne esmaabisse minekut ja hetkel kriban Balil bangalos lebotades, seega vabandan, kui ajaliselt väga segaselt kirjutasin. 

Meil kell pool 2 öösel ja lennust/mitte magamatusest väga väsinud, seega pean hetkel ilusat und soovima ja üritan varsti jälle kribada!

Aussi numbri paneme üks hetk kinni siin, kuna hakkame kohalikke sim-kaarte reisides kasutama, seega meid saab pigem kätte nüüd neti teel.

Musid kallid kukerpallid!

5 thoughts on “Viimane postitus Aussist

  1. Kaa-kaa-kaaaaa-kaaaa, mis ma rääkisin teile krokudillidest, kängurudest ja ämblikutest! Hea et see vaid ämblik oli, mitte kroku! Ravi end korralikult, Savisaare ühejalgsete partei pole Eestis kuigi populaarne.
    Kalli mõlemale ja andke teada kuidas “paradiisisaarel” end sisse seadsite!

    Meeldib

  2. Tore oli teist lugeda. Sa,Bibi,ole hästi ettevaatlik selle jalaga. Teil on seal ju soe ka ja pead hoidma,et kogu aeg oleks puhas.Aga ma loodan,et sul varsti kõik korda saab. Olge tublid.Kalli-kalli.
    vanaema

    Meeldib

Lisa kommentaar